Advert Board

Monday, December 15, 2008

Malaysia, Demam, Raya Eidul Adha, Buntu

Malaysia

Alhamdulillah saya sudah berada di bumi Malaysia sejak 27 November 08. Saya berasa sangat gembira dan bersyukur dapat bersama keluarga semula setelah 3 bulan berjauhan :)

Demam

Ujian dari Allah SWT melanda saya lagi. Saya menghidapi demam, batuk dan selsema. Semoga Allah sentiasa memberkati saya dengan ujian-ujian dari-Nya, Amin ya Allah.

Hari Raya Eidul Adha

Alhamdulillah saya dapat menyambut hari raya Eidul Adha bersama keluarga, pertama kali bersama isteri dan keluarga mertua; tetapi tetap gembira meraikannya bersama ibu dan adik beradik tercinta.

Buntu

Blog ini terencat untuk hampir 3 minggu. Kebuntuan melanda di samping keadaan kesihatan yang menyukarkan saya untuk berfikir dan menulis. Alhamdulillah bisnes kecil-kecilan saya di blog ini berjalan dengan lancar. Rezeki yang Allah kurniakan, Alhamdulillah. Semoga Allah sentiasa memberkati saya dan keluarga tercinta, Amin ya Allah :)

No comments:

Post a Comment